Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Δημοτικές εκλογές μέσω …επιμελητηρίου!

Η πρώτη αναφορά αντιμετωπίσθηκε με την απαραίτητη σε κάθε τέτοια περίπτωση επιφυλακτικότητα.

Ακολούθησαν, όμως, τουλάχιστον άλλες τέσσερες με το ίδιο περιεχόμενο, οπότε γεννάται το ερώτημα.

Από πότε υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι δύναται να χρησιμοποιούν γιά την προεκλογική εκστρατεία τους τα τηλέφωνα …του επιμελητηρίου Κιλκίς!

Από πότε χώροι του επιμελητηρίου δύνανται να μετατρέππονται αν όχι σε πολιτικά γραφεία, σε …εκλογικά κέντρα!

Τι έχει να δηλώσει ο διευθυντής του επιμελητηρίου, προς τον οποίο απευθύνεται κατά κύριο λόγο το ερώτημα;

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα