Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Δήμος και πόλη… χωρίς φιλαρμονική;

Δηλαδή, κύριοι της διοίκησης του δήμου Κιλκίς αλλά και της μειοψηφίας, είναι «θετικό» γιά τον δήμο και το Κιλκίς, να… μην υπάρχει φιλαρμονική;

Τι άλλο μπορεί να σκεφθεί κανείς, βλέποντας την αδιαφορία της πλειοψηφίας και την αδράνεια, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, της μειοψηφίας, εξ αιτίας της οποίας όχι απλώς «βαλτώνει» αλλά και κινδυνεύει να «σβήσει» εντελώς ένας ιστορικός τοπικός πολιτιστικός θεσμός;

Ή, μήπως, στο πλαίσιο του ότι ως Κιλκίς μας αρέσουν… οι αρνητικές αναφορές στον τόπο μας, θα έπρεπε το Κιλκίς να συμπεριληφθεί στις ελάχιστες πόλεις της χώρας, τουλάχιστον τις πρωτεύουσες νομών, … χωρίς φιλαρμονική, παρά την λειτουργία Εκκλησιαστικού Ωδείου;

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα