Δημοπράτηση έργου ύψους 400.000 ευρώ για την ανακαίνιση των κτηρίων του Τμήματος Δημιουργικού Σχεδιασμού και Ένδυσης του Δι.Πα.Ε.
Αναρτήθηκε προς δημοπράτηση το έργο της ανακαίνισης όψεων και επιφανειών κτιριακών εγκαταστάσεων του ΔΙΠΑΕ στο Κιλκίς ύψους 400.000 ευρώ. Η χρηματοδότηση του έργου έχει εξασφαλιστεί μέσω του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Ειδικότερα και του Άξονα Προτεραιότητας 3.8 «Ανάπτυξη και εκσυγχρονισμός υποδομών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης» . Μέσω αυτών θα διενεργηθούν οικοδομικές εργασίες, που αποσκοπούν στην αποκατάσταση φθορών από υγρασία των εξωτερικών επιχρισμάτων και των εξωτερικών χρωματισμών στα κτίρια Ι και ΙΙ. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών είναι η 10η.12.2024 ενώ η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου ορίζεται στους εννέα μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Οι εν λόγω εργασίες συνίστανται σε εργασίες καθαίρεσης φθαρμένων παλαιών επιχρισμάτων, στην κατασκευή νέων επιχρισμάτων, στον επαναχρωματισμότων όψεων, σε τοπικές παρεμβάσεις για την επιδιόρθωση υγρομονώσεων στα δώματα και στην κατασκευή νέων ανοιγομένων τμημάτων των υαλοπετασμάτων του κτιρίου ΙΙ.
Η ένταξη του έργου στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του υπουργείου Παιδείας ήταν αποτέλεσμα συνάντησης εργασίας που είχε λάβει χώρα τον Απρίλιο στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού μεταξύ του αντιπροέδρου της Βουλής και Βουλευτή Κιλκίς της Ν.Δ Γιώργου Γεωργαντά, του υπουργού Κυριάκου Πιερρακάκη και του Πρύτανη του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος κ. Σταμάτη Αγγελόπουλου.
Με αφορμή τη δημοπράτηση του έργου ο κ. Γεωργαντάς προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Με το έργο αυτό, ο χώρος θα γίνει πιο φιλόξενος και λειτουργικός για το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας. Η ανάληψη συγκεκριμένων πρωτοβουλιών τόσο για την ενίσχυσητου Τμήματος Δημιουργικού Σχεδιασμού και Ένδυσης όσο και για τη συνολικότερη ενδυνάμωση της παρουσίας του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος στο Κιλκίς θα συνεχιστούν αμείωτες και το επόμενο διάστημα. Διαρκής μας στόχος παραμένει η αναβάθμιση της ποιότητας της δημόσιας εκπαίδευσης.»