Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Διευρυμένο …ρουθούνι!

Ο πιό ασφαλής ίσως άνθρωπος στον νομό σε σχέση με το αν έχει μολυνθεί από τον νέο κορωνοϊό είναι σίγουρα ο δήμαρχος του Κιλκίς Δημήτρης Κυριακίδης!

Και πώς να μην συμβαίνει αυτό, όταν, ούτε λίγο ούτε πολύ, έχει πραγματοποιήσει …επτά στο σύνολο ελέγχους, άπαντες αρνητικοί, όπως αποδείχθηκαν στην πορεία!

Είναι τόσοι πολλοί, όπως μας εκμυστηρεύθηκε χαριτολογώντας στην τελευταία του συνάντηση με την στήλη, που το ένα από τα ρουθούνια, αυτό των δειγματοληψιών, είναι κατά πολύ πιό διευρυμένο από το άλλο, προκαλώντας αίσθηση σε όσους το παρατηρούν!

Μήπως γιά τα επόμενα επτά να αλλάξουμε και …τομέα δειγματοληψίας δήμαρχε, ώστε να είσαι «ασορτί»;

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα