Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Δικαίωση Κυριακίδη

Μια μικρή δικαίωση αισθάνεται ο δήμαρχος Κιλκίς για την ημερήσια παρουσίαση του υγειονομικού χάρτη προστασίας από τον Covid -19 αφού πίεσε και αυτός προς την κατεύθυνση ώστε να χαλαρώσουν τα επιβαλλόμενα μέτρα στην περιοχή του Κιλκίς.

Ο εντοπισμός των κρουσμάτων στην πλευρά της Παιονίας και η κατοπινή πτωτική πορεία δε δικαιολογεί την καραντίνα στο Δήμο Κιλκίς έλεγε και ξανάλεγε ο Δημήτρης Κυριακίδης.

Έστειλε επιστολή στο Νίκο Χαρδαλιά και λίγο πριν ξεκινήσει η άνοδος των κρουσμάτων μίλησε ξανά μαζί του τηλεφωνικά για να ξαναδεί την περίπτωση του Κιλκίς.

Εν τέλει ο χάρτης αποτυπώνει την πραγματική κατάσταση, δίνει μια πιο υπεύθυνη ενημέρωση και έχει απαλλάξει πολλούς δυσαρεστημένους από το μαρτύριο της μάσκας σε χώρους χωρίς συνωστισμό.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα