Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Δικαίωση και… «αυτομαστίγωμα»!

Ομοφώνως αποδέχθηκε το δημοτικό συμβούλιο Κιλκίς την εκ μέρους της προηγουμένης υπό τον Δημήτρη Σισμανίδη διοικήσεως του δήμου έγκριση ένταξης ποσού 1.850.000 σε ευρωπαϊκή χρηματοδότησης του έργου «Ανοικτό κέντρο εμπορίου Κιλκίς», για την αναβάθμιση του ιστορικού κέντρου του Κιλκίς, που θα αποβεί ιδιαιτέρως επωφελής για τουλάχιστον 165 επιχειρηματίες.

«Ηχηρή» δικαίωση Τσαντάκη, που ήταν ο «κινητήριος μοχλός» προώθησης του θέματος.

«Ηχηρό»… «αυτομαστίγωμα» κάποιων, που τότε εναντιώνονταν σφόδρα και σήμερα το υπερασπίζονται ως… «βασιλικώτεροι του βασιλέως»!

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα