Γενικά

Διευθύνων σύμβουλος ΟΣΕ για αφύλακτη διάβαση Δοϊράνης: Εκτός λειτουργίας λόγω… ανταλλακτικών

Δεν υπάρχουν στο εμπόριο. Μπορείτε εσείς να μου βρείτε τώρα μια πλακέτα ενός υπολογιστή της εποχής του 2000 ή του 1990;

Αίσθηση προκάλεσε το βίντεο που έδωσαν στη δημοσιότητα συνδικαλιστές του ΟΣΕ, όπου τρένο στην Δοϊράνη σταματά σε αφύλακτη διάβαση ώστε να κατέβει υπάλληλος από την αμαξοστοιχία και να διευκολύνει τη διέλευση των οχημάτων ώστε να συνεχίσει το τρένο τον δρόμο του στη συνέχεια.

Σύμφωνα με την τελευταία καταγραφή, στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Σέρρες υπάρχουν δύο αφύλακτες διαβάσεις, η διάβαση Δοϊράνης και η διάβαση Ακρίτα. Μάλιστα στο συγκεκριμένο τμήμα εκτελούνται και επιβατικά δρομολόγια, στα οποία μεταφερόμενος φύλακας κατεβαίνει και ρυθμίζει την κυκλοφορία.

Στο τμήμα Ξάνθη – Ορμένιο όπου εκτελούνται μόνο εμπορικά δρομολόγια 32 διαβάσεις βρίσκονται εκτός λειτουργίας και η κυκλοφορία ρυθμίζεται πάλι με πλοηγό που κατεβαίνει από το τρένο.

Σύμφωνα με τον ΟΣΕ, τα συστήματα ασφαλείας που χρησιμοποιούνται στις συγκεκριμένες διαβάσεις είναι μεταξύ 25 και 30 ετών με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν ανταλλακτικά για την επισκευή τους σε περίπτωση βλάβης.

«Δεν υπάρχουν στο εμπόριο. Μπορείτε εσείς να μου βρείτε τώρα μια πλακέτα ενός υπολογιστή της εποχής του 2000 ή του 1990;», δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης.

Σύμφωνα με τους ειδικούς για να δoθεί λύση απαιτούνται 90 αυτόματα συστήματα κόστους συνολικά 18 εκατομμυρίων ευρώ τα οποία ακόμη κι αν εξασφαλιστούν σήμερα θα χρειαστούν τουλάχιστον 2,5 χρόνια για να λειτουργήσουν…

Περισσότερα
Δείτε ακόμα