Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Με …την διακυβέρνηση τι γίνεται;

Εσωκομματικό δημοψηφισμα γιά αύριο και «ανοικτό» συνέδριο τον Σεπτέμβρη πρότεινε ο Τσίπρας μιλώντας κατά την έναρξη της συνεδρίασης της κεντρικής επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ.

Από την άλλη οι «αντίπαλοί» του μιλούν γιά διαρκές συνέδριο.

Αγαπητοί φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ μήπως να αφήναμε τα δημοψηφίσματα, τις κουβέντες και τα συνέδρια, διαρκή και μη, και να προσηλωνόμασταν και λίγο στα θέματα διακυβέρνησης της χώρας;

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα