Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Με τόσο… “ξεθώριασμα”

Πριν κάμποσο διάστημα η διοίκηση του δήμου Κιλκίς είχε θεωρήσει ως “λήξαν” το ζήτημα με τις διαγραμμίσεις σημείων διάβασης πεζών στην πόλη του Κιλκίς, καθώς “είχαν κινηθεί όλες οι επιβαλλόμενες διαδικασίες”.

Σήμερα, σε ουκ ολίγα σημεία της πόλης, οι πολίτες και οι επισκέπτες της πόλης “για διαγραμμίσεις ακούνε και διαγραμμίσεις δεν βλέπουν”.

Που να τις δουν με τόσο… ξεθώριασμα!

Δεν είναι καιρός να “ξαναπάρει μπρος” αυτή η ιστορία, και, επί τέλους, να φτάσουμε στις… ορατές διαγραμμίσεις με υλικό, αν όχι εντελώς ανεξίτηλο, τουλάχιστον τέτοιο, που να χρειάζεται πολύ καιρό για απακατάσταση και συντήρηση.

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα