Γενικά

«Δέντρο προσφοράς» από το ΣΕΟ Κιλκίς

Το τοπικό τμήμα Κιλκίς του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού δίνει και φέτος το «παρών» στο «Χριστουγεννιάτικο Χωριό» του δήμου Κιλκίς με το «Δέντρο της προσφοράς».
Στην σχετική ανακοίνωση τονίζεται:
«Το Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014 συγκεντρώνουμε λάδι, αλλαντικά και κασέρι για τις άπορες οικογένειες και σας περιμένουμε να ανταποκριθείτε και πάλι στον πλούσιο στολισμό του».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]