Γενικά

«Δέντρο προσφοράς» από το ΣΕΟ Κιλκίς

Το τοπικό τμήμα Κιλκίς του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού δίνει και φέτος το «παρών» στο «Χριστουγεννιάτικο Χωριό» του δήμου Κιλκίς με το «Δέντρο της προσφοράς».
Στην σχετική ανακοίνωση τονίζεται:
«Το Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014 συγκεντρώνουμε λάδι, αλλαντικά και κασέρι για τις άπορες οικογένειες και σας περιμένουμε να ανταποκριθείτε και πάλι στον πλούσιο στολισμό του».

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]