Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Δεν έπρατταν…το αυτονόητο!

Ωραία! Φτάσαμε στο σημείο να χρειαστεί να δώσει «μάχη» στην Βουλή ένας εκ των αντιπροσώπων του νομού, για να πράξει η Πολιτεία αυτό που δεν έπραττε τόσο καιρό για το ΤΕΙ Κιλκίς: Το… αυτονόητο! Να παραμερίσει δηλαδή την γραφειοκρατία και να παραχωρήσει την κυριότητα του νεοδόμητου κτιρίου στην κυριότητα του ΤΕΙ Μακεδονίας με έδρα τα Σέρρας στο οποίο ανήκει εδώ και καιρό ως παράρτημα το ΤΕΙ Κιλκίς.

Έστω όμως και έτσι στο πλαίσιο του κάλλιο αργά παρά ποτέ απετράπη το ενδεχόμενο κατάργησης του ΤΕΙ Κιλκίς μετά την θέσπιση των νέων λειτουργικών κριτηρίων καθώς και οι συνέπειες απο την μη χρήση του ανεγερθέντος με κοινοτικά κονδύλια κτιρίου του ή την μερική μόνο χρήση του απο άλλους φορείς.

Και φυσικά κατόπιν τούτου έχει κάθε λόγο ο Γεωργαντάς να αναφέρεται σε δικαίωση προσωπικού αγώνα του σε αυτήν την υπόθεση. Τέσσερες τροπολογίες σε…τρεις υπουργούς (Λοβέρδο, Κουράκη, Αναγνωστοπούλου), για την υπέρβαση νομικών γραφειοκρατικών και τεχνικών «εμποδίων» δεν ήταν δα και λίγες!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα