Όχι σ’αυτούς που δεν φταίνε
Είναι γεγονός ότι οι τελευταίες αλλαγές στην λειτουργία του καταστήματος Κιλκίς της ΔΕΗ δείχνουν τουλάχιστον κρίνοντας κανείς εκ του αποτελέσματος, ότι δημιούργησαν… περισσότερα προβλήματα από όσα (υποτίθεται ότι) έλυσαν ιδίως δε σε θέματα εξυπηρέτησης πολιτών πελατών με την δραματική μείωση ωρών και προσωπικού λειτουργίας των ταμείων.
Είναι γεγονός ότι τουλάχιστον κάποιες από αυτές τις αλλαγές χρήζουν αμέσο επανεξετάσεως και αναθεωρήσεως. Μόνο που για τις όποιες αλλαγές στον όποιο φορέα ή υπηρεσία την αρμοδιότητα και την ευθύνη την φέρει το προς τούτο ωριζόμενο πρόσωπο που κατά κανόνα είναι είτε ο τοπικός διευθυντής είτε κάποιος άλλος υψηλόβαθμος αξιωματούχος και σε καμμία περίπτωση οι «εκτελούντες εντολάς» εργαζόμενοι.
Επομένως ακόμη και «όλα τα δίκια» του κόσμου να έχουν οι πολίτες -πελάτες που «στήνονται» και συχνά… «στοιβάζονται» πλέον σε «ουρές» όταν προσέρχονται για την πληρωμή λογαριασμών ή εξόφληση άλλων εκκρεμοτήτων δεν είναι «δικιο» και σωστό να ξεσπούν και να εξαντλούν το μένος τους στους εργαζομένους υπαλλήλους.
Ας μην αντιδρούν κατά τρόπο που και αν ακόμη έχουν απόλυτο δίκιο να το χανουν.
Ας σκέφτονται ότι στην θέση των ιδίων υπαλλήλων μπορεί να βρίσκονται κάπου αλλού δικά τους παιδιά, δικοί τους άνθρωποι και νοών νοήτω.