Πολιτική

Βραδιά μέθεξης με τη σοπράνο Βάσω Βαϊούλη στην Καπναποθήκη της Αυστροελληνικής

Βυζαντινοί ύμνοι και άριες για τον θρήνο και τη συντριβή της Παναγιάς αντικρίζοντας τον μονάκριβο γιο της, τον Χριστό στον Σταυρό του μαρτυρίου, δημιούργησαν μια κατανυκτική ατμόσφαιρα το βράδυ του περασμένου Σαββάτου στην Καπναποθήκη της Αυστροελληνικής.

Η σοπράνο Βάσω Βαϊούλη και τα στελέχη της τάξης μονωδίας του Πολυάνειου Ωδείου Κιλκίς Έλενα Ιωαννίδου, Μαρία Κιορπελίδου και Παναγιώτα Κωφίδου απέδωσαν αισθαντικά το Θείο Δράμα και καθήλωσαν με τις εξαιρετικές ερμηνείες τους το πολυάριθμο κοινό. Στη βυζαντινή υμνογραφία και στα θρηνητικά εγκώμια του Επιταφίου της Μεγάλης Παρασκευής συμμετείχε μαζί με το μουσικό σύνολο ο π. Φιλόθεος Τσαμπαζάκης.

Το μουσικό έργο ‘’Ψάλλοντας το Θείο Δράμα’’ συμπλήρωσαν ο Φοίβος Φίλκας στο πιάνο και η Μελίνα Πουλχαρίδου στο βιολοντσέλο.

Την εκδήλωση, την οποία διοργάνωσε ο Δήμος Κιλκίς στο πλαίσιο του λατρευτικού του αφιερώματος για τη Μεγάλη Εβδομάδα, τίμησαν με την παρουσία τους και ο Δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Κυριακίδης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γιάννης Χατζηαποστόλου, ο Αντιδήμαρχος Θεμιστοκλής Κοσμίδης, ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος Κωνσταντίνος Καμενίδης και η Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κιλκίς Φεβρωνία Ιωαννίδου.

Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα