Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Αυτοί… Ευρώπη, εμείς… σκοτάδι!

Και καινούργιες λάμπες φωτισμού νέας τεχνολογίας τοποθέτησαν εσχάτως οι Σκοπιανοί στο κομμάτι των δρόμων μεταξύ των δύο μεθοριακών σταθμών Ευζώνων και Γευγελής, προφανώς στην δική τους επικράτεια.

Πλέον η περιοχή τους θυμίζει ακόμη εντονότερα… Ευρώπη, σε πλήρη αντίθεση βεβαίως με το δικό μας τμήμα, το επονομαζόμενο και «τυφλό», όπου «βασιλεύουν» το κακό οδόστρωμα και το σκοτάδι.

Ας ελπίσουμε, ότι σύντομα θα δούμε και στον δικό μας μεθοριακό σταθμό πρωτοβουλίες γιά τα πολλά κακώς κείμενα σε αυτόν, καθώς από το ξεκίνημα της νέας χρονιάς η ευθύνη γιά την συντήρησή του έχει περιέλθει από την αποκεντρωμένη διοίκηση στην αιρετή περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Μπάς και τώρα δει και ο «τυφλός» το… φώς του!

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα