Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Αυτό που έπρεπε να γίνει

Είναι λογικό, ότι η πρόσφατη υπόθεση γιά την εμπλοκή του τόπου μας και ανθρώπων του σε μιάν υπόθεση «σύστασης εγκληματικής οργάνωσης» να έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον των πάντων, καθώς σε αυτήν εμπλέκονται με βαρύτατες και ελαφρύτερες κατηγορίες άνθρωποι «της διπλανής πόρτας» γιά πολλούς εξ αυτών καθώς εκτός των άλλων μιλάμε γιά μια κοινωνία ολίγων δεκάδων χιλιάδων πολιτών.

Πέραν τούτου, όμως, είναι και κοινό το αίσθημα της ικανοποίησης στο σύνολο σχεδόν της τοπικής κοινωνιας γιά τον τρόπο δράσης της υπηρεσίας εσωτερικών υποθέσεων της ΕΛΑΣ και τα αποτελέσματά της, που προέκυψαν από τον εκτελεστικό βραχίονα της υπόθεσης το βράδυ της περασμένης Παρασκευής με τις συλλήψεις δεκαεπτά υπόπτων.

Αν μη τι άλλο, όπως επεσήμαναν πολλοί ερχόμενοι σε επαφή και με την στήλη, «έγινε αυτό που έπρεπε να γίνει και γιά το οποίο υπήρχαν πολλές ενδείξεις και αρκετό διάστημα».

Η στήλη απλώς σημειώνει, ότι ακόμη και γιά τέτοιου τύπου υποθέσεις, ποτέ δεν είναι αργά.

Περισσότερα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

Δείτε ακόμα