Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Το δείχνουμε …γλυκά»

«Αγαπάμε και το δείχνουμε …γλυκά».

Αν μη τι άλλο, …ευρηματική η διεύθυνση του καταστήματος Μπόζη (άρτου, γλυκών, καφέ) επί της Καραολή και Δημητρίου 4, στο Κιλκίς, με την επωνυμία «ΖΕΑ», εν όψει της εορτής του Αγίου Βαλεντίνου, του αγίου των ερωτευμένων …όλου του κόσμου.

Πιό σαφές από αυτό το μήνυμα της Άννας και του Κώστα …δεν γινόταν!

Και, φυσικά, …άλλη η «χάρη» του, από την στιγμή που την καλλιτεχνική «αποτύπωσή» του ανέλαβε η Αμαλία Διαλλινά, με το …πάντα εγγυημένο σε τέτοιες περιστάσεις αποτέλεσμα!

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα