Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Αρνούμαστε ταύτιση με τους άσχετους

Εδώ και καιρό παρατηρείται το νοσηρό φαινόμενο, φορείς του Δημοσίου, της αυτοδιοίκησης αλλά και του ιδιωτικού τομέα να προσκαλούν επισήμως σε συνεντεύξεις Τύπου, άτομα, που …δεν έχουν καμμία σχέση με τον Τύπο και γενικώς τα μέσα ενημέρωσης έντυπα και ηλεκτρονικά.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο εξομοιώνουν τους εκπροσώπους μέσων ενημέρωσης με άτομα, που αντιποιούνται αυτήν την ιδιότητα, νομιμοποιούν την παρανομία και «βάζουν πλάτη» στον αθέμιτο ανταγωνισμό και «παρασιτισμό», αν δεν τον αναγνωρίζουν πλήρως.

Στο εξής, λοιπόν, όποτε σε συνέντευξη Τύπου οποιουδήποτε των προαναφερθέντων φορέων προσκαλείται επισήμως ως εκπρόσωπος Τύπου άτομο άσχετο με τον Τύπο, το δημοσιογραφικό συγκρότημα του «Μαχητή» δεν θα εκπροσωπείται, ενώ δεν θα δημοσιεύει οποιαδήποτε ανακοίνωση, που να σχετίζεται με το περιεχόμενο τέτοιων συνεντευξέων Τύπου.

Είναι η ηπιότερη αντίδραση, που θα μπορούσε να εκδηλώσει σε φαινόμενα πδοπάτησης όχι μόνο της δεοντολογίας αλλά και της νομιμότητας.
Η διεύθυνση

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα