Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Απομακρύνετέ τα αμέσως»

Από τον δήμο Κιλκίς ανακοινώθηκαν τα εξής:
«H αντιδημαρχία καθαριότητας, ανακύκλωσης και περιβάλλοντος απευθύνει σύσταση στους κατόχους οχημάτων που δε φέρουν κρατικές πινακίδες και τα έχουν εγκαταλείψει σε οδούς της πόλης του Κιλκίς να μεριμνήσουν για την άμεση απομάκρυνσή τους έως την Κυριακή 10.7.16.

Από τη Δευτέρα 11.7.16, με ευθύνη της αντιδημαρχίας, θα ξεκινήσει η διαδικασία απόσυρσης των οχημάτων αυτών και οι κάτοχοί τους θα επιβαρυνθούν το κόστος της μετακίνησης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι συνεργεία του δήμου Κιλκίς έχουν επικολλήσει έγκαιρα τα απαραίτητα ειδοποιητήρια σημειώματα στα εγκαταλελειμμένα οχήματα προς ενημέρωση των κατόχων τους για τις προβλεπόμενες διαδικασίες απόσυρσης».

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από την επίσκεψη του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη στο Κιλκίς

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Δείτε ακόμα