Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Απολύτως τίποτε

Γιά «καταθλιπτική εικόνα» του Κιλκίς κατά την διανυομένη περίοδο των Εορτών έκανε λόγο ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Παύλος Τονικίδης, κατά την διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς γιά το 2017.

Χωρίς την παραμικρή κουβέντα γιά το τι έκαναν φορείς, όπως το επιμελητήριο, του οποίου προεδρεύει, ή ο εμπορικός σύλλογος, είτε από μόνοι τους είτε σε συνεργασία με τον δήμο, γιά να είναι εντελώς διαφορετική αυτή η «εικόνα».

Λογικό, αφού η απάντηση σ’ αυτό το ερώτημα είναι «απολύτως τίποτε».

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα