Γενικά

Ανοικτός απολογισμός τριετίας από το διοικητή του νοσοκομείου Γουμένισσας Ηλία Ζάχαρη

Ομιλία του αναπληρωτή διοικητή του νοσοκομείου Κιλκίς Ηλία Ζάχαρη με αρμοδιότητα στην αποκεντρωμένη οργανική μονάδα “Γουμένισσα”, με δημόσιο απολογισμό της τριετίας 2020-23 του γενικού νοσοκομείου – Κέντρου Υγείας Γουμένισσας, θα πραγματοποιηθεί σε εκδήλωση την Παρασκευή 28.4.23 στις 1 το μεσημέρι στην αίθουσα του πολιτιστικού κέντρου Γουμένισσας.

Χαιρετισμούς στην εκδήλωση θα απευθύνουν ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Γεώργιος Γεωργαντάς, ο διοικητής της 4ης ΥΠΕ Μακεδονίας Θράκης Δημήτριος Τσαλικάκης και διευθυντής της Παθολογικής Κλινικής του νοσοκομείου Γουμένισσαας Αιμίλιος Σάτσογλου.

Περισσότερα

Τα τείχη της μικροψυχίας όσο και να υψωθούν δεν κρύβουν την αλήθεια – Απάντηση του δημάρχου Κιλκίς σε ανυπόστατες και κακόβουλες αιτιάσεις

Η στρεβλή και παραποιημένη εικόνα που αποπειρώνται να επιβάλλουν οι θιασώτες του χάους ώστε να δημιουργήσουν συσκότιση, να καταλύσουν τους […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης