Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Και εις ανώτερα

Διοικητής Στρατιάς ο αντιστράτηγος Πέτρος Δεμέστιχας, που ως ταξίαρχος διοίκησε την 71Α/Μ ταξιαρχία «Πόντος».

Δόθηκε, έτσι, συνέχεια σε μία λαμπρή παράδοση, που θέλει αξιωματικούς, οι οποίοι υπηρέτησαν κατά καιρούς σε μονάδες ή συγκροτήματα ή σχηματισμούς του νομού Κιλκίς, να καταλαμβάνουν «νευραλγικές» θέσεις, όταν φτάνουν στα ανώτατα ή ύπατα αξιώματα.

Ο συγκεκριμένος αξιωματικός, πέραν της κατά υποδειγματικό τρόπο ασκήσεως των υπηρεσιακών καθηκόντων του, χαρακτηρίσθηκε από κοινωνικότητα, χάρη στην οποία «δέθηκε» με την κοινωνία του Κιλκίς, όπως παλαιότερα ο θείος του που υπηρέτησε εδώ και ως διοικητής της πάλαι ποτέ έκτης μεραρχίας πεζικού (VI ΜΠ).

Και εις ανώτερα.

Περισσότερα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

Δείτε ακόμα