Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Και εις ανώτερα

Διοικητής Στρατιάς ο αντιστράτηγος Πέτρος Δεμέστιχας, που ως ταξίαρχος διοίκησε την 71Α/Μ ταξιαρχία «Πόντος».

Δόθηκε, έτσι, συνέχεια σε μία λαμπρή παράδοση, που θέλει αξιωματικούς, οι οποίοι υπηρέτησαν κατά καιρούς σε μονάδες ή συγκροτήματα ή σχηματισμούς του νομού Κιλκίς, να καταλαμβάνουν «νευραλγικές» θέσεις, όταν φτάνουν στα ανώτατα ή ύπατα αξιώματα.

Ο συγκεκριμένος αξιωματικός, πέραν της κατά υποδειγματικό τρόπο ασκήσεως των υπηρεσιακών καθηκόντων του, χαρακτηρίσθηκε από κοινωνικότητα, χάρη στην οποία «δέθηκε» με την κοινωνία του Κιλκίς, όπως παλαιότερα ο θείος του που υπηρέτησε εδώ και ως διοικητής της πάλαι ποτέ έκτης μεραρχίας πεζικού (VI ΜΠ).

Και εις ανώτερα.

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα