Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Αντί για μεταφορά… έργα αναβάθμισης

Μια εβδομάδα πέρασε και δεν μπορέσαμε να μάθουμε τι ειπώθηκε τελικά στην τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ του περιφερειάρχη Κ.Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα και του υπουργού μεταναστευτικής πολιτικής Νότη Μηταράκη, σχετικά με την κατάργηση της δομής φιλοξενίας που βρίσκετε στην Νέα Καβάλα και την προτασή του για μεταφορά της σε νέα τοποθεσία.

Κάτι που είχε υποσχεθεί ο περιφερειάρχης στην επικοινωνία του με μέλη της “Κίνησης Πολιτών Παιονίας” παρουσία και του δημάρχου Κώστα Σιωνίδη.

Το μόνο που καταφέραμε να μάθουμε είναι ότι ξεκίνησαν τα έργα αναβάθμισης των συνθηκών φιλοξενίας στη δομή.

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα