Οικονομία

«Άνοιξε τον δρόμο» η παραχώρηση οικοπέδου στον φορέα παροχής φυσικού αερίου στο Πολύκαστρο

Ένα ακόμη βήμα προχώρησε η υπόθεση υλοποίησης του προγράμματος χρήσης φυσικού αερίου στην περιοχή του Πολυκάστρου.

Και τούτο διότι στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Τρίτης 25.9.18 ελήφθη απόφαση δωρεάν παραχώρησης γιά χρηση πενήντα ετών, οικοπεδικής έκτασης δύο στρεμμάτων του δήμου Παιονίας στην περιοχή των παλαιών δημοτικών σφραγείων, πλησίον των εγκαταστάσεων του όρχου και των γραφείων υπηρεσίας καθαριότητας, γιά την εγκατάσταση σταθμού συμπίεσης και διανομής φυσικού αερίου στην πόλη από πλευράς της εταιρίας EDIL HELLAS ΑΤΕΒΕ, που έχει αναλάβει την υλοποίηση του σχετικού προγράμματος.

Μετά από αυτό, πρακτικώς δρομολογείται η τελική φάση του εν λόγω προγράμματος, καθώς απομένει η τελική έγκριση από πλευράς της αρμοδίου Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ), γιά να ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του δικτύου μεταφοράς φυσικού αερίου εντός της πόλεως προ χρησιν.

Στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, γιά να υποστηρίξει το αίτημα της εταιρίας αλλά και γιά να δώσει περισσότερες πληροφορίες γύρω από το πρόγραμμα παρευρέθη και εκπρόσωπός της, που απάντησε στα ερωτήματα, τα οποία ετέθησαν κυρίως από πλευράς δημοτικών συμβούλων.

Όπως τόνισε, η μεταφορά του φυσικού αερίου προς αποσυμπίεσιν στον υπό κατασκευήν σταθμό θα πραγματοποιείται με την χρήσι «τραίηλερ», που θα παραλαμβάνουν το αέριο από τον σχετικό σταθμό, ο οποίος είναι εγκατεστημένος στην περιοχή της Σίνδου.

Γεγονός που, σε συνδυασμό με το σχετικώς μικρό κόστος μεταφοράς και την αντίστοιχη ζήτηση, αλλά και τις καιρικές συνθήκες, που επικρατούν στην περιοχή, απετέλεσαν και τους λόγους επιλογής της περιοχής γιά την υλοποίηση της επένδυσης.

Και μάλιστα πρωτοποριακώς καθώς η περιοχή του Πολυκάστρου περιλαμβάνεται στις πρώτες εξάπλωσης του δικτύου φυσικού αερίου πλην των τριών σε Αττική, Θεσσαλία και Θεσσαλονίκη όπου η δημόσια επιχειρηση αερίου (ΔΕΠΑ) διαθέτει εγκατεστημένα δίκτυα και που βεβαιότατα αναμένεται να έχει ευεργετικές συνέπειες γιά τους ιδιώτες χρήστες-καταναλωτές όλων των επιπέδων αλλά και βεβαίως σε ό,τι αφορά στην προστασία του περιβάλλοντος λόγω της μορφής ενέργειας που παράγει.

Περισσότερα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]

Οι προτάσεις του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Κ.Χατζηδάκη

Απευθυνόμενος στον αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη, παρουσία των μελών του κυβερνητικού κλιμακίου, των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Επιμελητηρίου […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]