Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Νικητής ….ο β’ βαθμός

Τελικώς στο «μπρα ντε φερ» που διεξήχθη μεταξύ του πρώτου και δεύτερου βαθμού της τοπικής αυτοδιοίκησης γιά την προεδρεία της ΑΝΚΙ νικητής αναδείχθηκε ο δεύτερος με την επικράτηση στην σχετική ψηφοφορία, του αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς Περικλή Κολότσιου.

Με τον πρώτο βαθμό να αποχωρεί μάλλον χολωμένο αμέσως μετά την ήττα και να μην αποδέχεται την πρόταση του δημάρχου Παιονίας γιά την θέση της μίας εκ τωνδύο αντιπροέδρων.

Γιά την ιστορία αναφέρεται, ότι το αποτέλεσμα στην σχετική ψηφοφορία ήταν 6-2 κατά μία ψήφο λιγότερη, δεδομένου ότι απουσίαζε από την διαδικασία ο πρόεδρος του αγροτικού συνεταιρισμού Κιλκίς Χαράλαμπος Παυλίδης.

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα