Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ξανά ηρεμία …στους «μεγαλομετόχους»!

Επανήλθε η ηρεμία στο δημοτικό συμβούλιο της ΑΝΚΙ μετά την δεύτερη κατά σειράν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα σύγκληση γενικής συνέλευσης μετόχων και την εκλογή, εν τέλει, στο διοικητικό συμβούλιο και της περιφερειακής συμβούλου Αναστασίας (Νατάσας) Σωτηριάδου, πλην αυτής του αντιπεριφερειάρχη Ανδρέα Βεργίδη, όπως είχε συμβεί στην πρώτη εξ αυτών, αφήνοντας δυσαρέσκεια στον κατ’ εξοχήν μεγαλομέτοχο της ΑΝΚΙ.

Και ως γνωστόν, όπου «μιλούν» οι μεγαλομέτοχοι «σιωπούν» οι μικρομέτοχοι!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα