Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Αναβολή – «φρένο»

Και νέα αναβολή πήραν στο πλημμελειοδικείο του Κιλκίς οι επτά κατηγορούμενοι στην υπόθεση οπαδικής βίας μετά τον ποδοσφαιρικό αγώνα του Απόλλωνα Πευκοδάσους – Μακεδονικού Γρίβας τον περασμένο μήνα, λόγω της συνεχιζόμενης αποχής των δικηγόρων από την εκδίκαση τέτοιων υποθέσεων έως τον προσεχή Ιούνιο.

Ήταν η δεύτερη κατά σειρά μέσα σε διάστημα ολίγων ημερών αναβολή, που ουσιαστικώς «φρενάρει» την εκδίκαση της υπόθεσης.

Η οποία ναι μεν με επισπεύσθηκε σε σχέση με το παρελθόν, βάσει της νέας νομοθεσίας, αλλά, όπως δείχνουν τα γεγονότα, επιβραδύνεται η εκδίκασή της από την αποχή των δικηγόρων.

Είναι αυτό που λένε «θέλεις να αγιάσεις, αλλά δεν σε αφήνει ο… δικηγόρος»!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα