Αθλητισμός

Σε ανανεώσεις συνεργασιών με παίκτες προβαίνει ο Κιλκισιακός

Σε ανανεώσεις συνεργασιών με στελέχη του προβαίνει αυτό το διάστημα ο Κιλκισιακός.

Έτσι, θα αγωνισθούν με την ομάδα του Κιλκίς και κατά την νέα αγωνιστική περίοδο ο 20χρονος μέσος Νικόλαος Κελεσίδης, ο 17χρονος μέσος Αδριανός Πεπεγιάννης, ο 19χρονος μέσος Νικόλαος Κωτάκης, ο 33χρονος μεσοεπιθετικός Νικόλαος Μπελίτσας και ο 18χρονος μέσος Γιώργος Αλπανίδης, ο 18χρονος μέσος Γεώργιος Αλπανίδης, ο 31χρονος αμυντικός Ανδρέας Λαδάς και ο 20χρονος αμυντικός Dorian Jaupi.

Εν τω μεταξύ συνεχίζονται οι επαφές των ιθυνόντων του συλλόγου γιά την συγκρότηση των τμημάτων υποδομής αλλά και για μετεγγραφικά θέματα.

Περισσότερα

Το κλειστό δημοτικό κολυμβητήριο στο Κιλκίς ανακοίνωσε ο υπουργός Αθλητισμού Γ.Βρούτσης ενώ ακολουθεί το προπονητήριο

Από τον δήμο Κιλκίς εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Κλειστό δημοτικό κολυμβητήριο και προπονητήριο στον χώρο κάτω από τις κερκίδες […]

Δείτε ακόμα