Πολιτική

«Ανακρίβειες» στον Θ.Βαφειάδη καταλογίζει ο δήμος Κιλκίς

Την αντίδραση της δημοτικής αρχής Κιλκίς προκάλεσε αναφορά του ανεξαρτήτου δημοτικού συμβούλου Κιλκίς Θόδωρου Βαφειάδη, εκ νέου υποψηφίου δημοτικού συμβούλου με τον συνδυασμό «Δήμος ΑΞΙΩΝ» του υποψηφίου δημάρχου Παύλου Τονικίδη, σε απώλεια σημαντικού κονδυλίου από το πρόγραμμα «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Κιλκίς».

Στην σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
«Απαντώντας στη συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα ο δημοτικός σύμβουλος Βαφειάδης Θεόδωρος στην Εφημερίδα «ΜΑΧΗΤΗΣ» σχετικά με το ότι ο Δήμος Κιλκίς απώλεσε χρηματικό ποσό ύψους 1.849.416,00ευρώ από το Πρόγραμμα με τίτλο «Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου στο Κιλκίς (Kilkis Open Mall)» ο Δήμος Κιλκίς είναι ένας από τους 56 Δήμους που εντάχθηκε στον προσωρινό πίνακα κατάταξης αξιολογημένων προτάσεων σύμφωνα με το Α.Π.3270/1077/Α3 της 17-05-2019 έγγραφο της ΕΙΔΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΜΕΑΚΩΝ Ε.Π ΤΟΥ ΕΤΠΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ για τα «Ανοικτά Κέντρα Εμπορίου». Περιμένουμε τον οριστικό πίνακα καθώς αυτό προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία.

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι ο συγκεκριμένος Δημοτικός Σύμβουλος υπέπεσε σε ανακρίβειες καθώς η συμμετοχή του Δήμου Κιλκίς στο πρόγραμμα «OPEN MALL» επιβεβαιώνεται από τα ήδη αναρτημένα στοιχεία στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.

Το συγκεκριμένο έργο αφορά στην συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Κιλκίς και της συμμετοχής 195 εμπορικών και λοιπών επιχειρήσεων όπου ο Δήμος Κιλκίς κατέθεσε πρόταση χρηματοδότησης του έργου:«Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου Κιλκίς» (Kilkis-Open Mall), από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα – Επιχειρηματικότητα Καινοτομία». Ο προϋπολογισμός της πρότασης ανέρχεται στο ποσό των 1.849.416,06€.

Σκοπός της Πράξης είναι η δημιουργία ενός ισχυρού, ανταγωνιστικού και βιώσιμου κέντρου λιανικής πώλησης, ώστε η πόλη αλλά και η περιφέρεια να εξυπηρετείται με τρόπο που θα ενισχύεται η ζωτικότητα, η βιωσιμότητα και η ελκυστικότητα του κέντρου.

Η Πράξη περιλαμβάνει συνολικά 8 υποέργα και αφορά στην υλοποίηση στοχευμένων παρεμβάσεων αναβάθμισης της λειτουργικότητας και αισθητικής τμήματος της εμπορικής περιοχής της πόλης του Κιλκίς του Δήμου Κιλκίς, στο ιστορικό, διοικητικό και οικονομικό κέντρο της πόλης, καθώς και παρεμβάσεων στην οργάνωση της οικονομικής δραστηριότητας που αναπτύσσεται εντός της περιοχής αυτής, με υιοθέτηση και χρήση έξυπνων εφαρμογών.

Η περιοχή παρέμβασης εσωκλείεται από τις οδούς Θεσσαλονίκης, Τσιρογιάννη, 21ης Ιουνίου και Ελ. Βενιζέλου και περιλαμβάνει μια έκταση περίπου 52.400 τ.μ. Αναλυτικότερα η περιοχή παρέμβασης περιλαμβάνει τμήματα των οδών: Βενιζέλου, Χαρίτωνος, Λέκκα, Θεσσαλονίκης, Καπέτα, Καλούδη, 21ης Ιουνίου, Παναγιώτου, Πολυτεχνείου, Παπαθεοφίλου, Τσιρογιάννη, Μοσκώφ και Β. Ρώτα.
Πιο αναλυτικά οι παρεμβάσεις θα κινηθούν σε δύο (2) βασικούς άξονες:

Α) κατηγορίες ενεργειών που υλοποιεί ο Δήμος Κιλκίς και που αφορούν:
Την αναβάθμιση του δημοσίου χώρου μέσω της ανακατασκευής πεζοδρομίων, τη χωροθέτηση και επιλογή σύγχρονου αστικού εξοπλισμού (καθιστικά, φωτιστικά, κάδοι απορριμμάτων, στοιχεία πρασίνου) και την προμήθεια και εγκατάσταση συστημάτων έξυπνης πόλης και έξυπνης βιώσιμης κινητικότητας (παροχή ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο (free wifi), «έξυπνη» διαχείριση οδοφωτισμού, τηλεχειρισμo δημοσίων υποδομών και δικτύων (πλατφόρμα «έξυπνης» πόλης), Περιβαλλοντική διαχείριση, «έξυπνη» πρόσβαση σε πεζοδρόμους, «έξυπνη» στάθμευση σε χώρους στάθμευσης εκτός οδού και έξυπνη πληροφόρησης τύπου INFOKIOSK), που ως στόχο θα έχουν να μετασχηματίσουν την εμπορική περιοχή της πόλης σε ένα Έξυπνο Ανοικτό Κέντρο Εμπορίου (Smart City Open Mall).

Β) κατηγορίες ενεργειών που υλοποιεί ο Εμπορικός Σύλλογος Κιλκίς και που αφορούν:
Την ανάδειξη ταυτότητας της εμπορικής περιοχής, μέσω μιας σειράς παρεμβάσεων στις όψεις 195 εμπορικών και λοιπών επιχειρήσεων που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Οι προτεινόμενες παρεμβάσεις έχουν ως στόχο την αναβάθμιση και αισθητική ενοποίηση των ωφελούμενων επιχειρήσεων της περιοχής παρέμβασης και συνίσταται βασικά στο σχεδιασμό ενιαίας ταυτότητας και συνολικού χαρακτήρα της εξωτερικής αισθητικής της «αγοράς» και του δημόσιου αστικού χώρου. Επίσης, δράσεις προβολής και προώθησης της εμπορικής περιοχής μέσα από μία σειρά ενεργειών όπως τη δημιουργία δικτυακού τόπου και λογότυπου, ημερολογίου μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προωθητικών ενεργειών και ενεργειών διασφάλισης συμμετοχής και συνεργασίας της κοινότητας».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα