Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Αμφίδρομη σχέση

Ο βουλευτής Κιλκίς της ΝΔ και πρώην υπουργός Γιώργος Γεωργαντάς προήδρευσε το Σάββατο 11.6.16 της ειδικής ειδική συνεδρίαση της νομαρχιακής συνέλευσης στελεχών (ΝΟ.Σ.) Έβρου παρουσία του τοπικού βουλευτή Αναστασίου Δημοσχάκη.

Μετά τις εισηγήσεις των κ.κ. Γεωργαντά και Δημοσχάκη ακολούθησαν τοποθετήσεις και ερωτήσεις από τα παρευρεθέντα μέλη της ΝΟ.Σ. Η συζήτηση επικεντρώθηκε σε ζητήματα της πολιτικής επικαιρότητας και στην ανάγκη οι κομματικές οργανώσεις να έχουν συχνές και ποικίλες δράσεις ούτως ώστε να δημιουργηθεί μία αμφίδρομη σχέση ανταλλαγής απόψεων και ενημέρωσης.

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα