Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Άλλο πρόβλημα, άλλο «βόμβα»

Πολλοί είναι αυτοί, που το τελευταίο διάστημα, με αφορμή την παρουσία χιλιάδων προσφύγων και μεταναστών, ομιλούν γιά την διαμόρφωση καταστάσεων «υγειονομικής βόμβας» και άλλων τινών αντίστοιχων χαρακτηρισμών.
Μία υπερβολική διατύπωση, όπως χαρακτηριστικώς ανέφερε ο πρόεδρος του ιατρικού συλλόγου Κιλκίς και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του αντίστοιχου πανελληνίου οργάνου Βλαδίμηρος Παναγιωτίδης, που δεν προκύπτει με βάση τα έως σήμερα επιστημονικά ιατρικά δεδομένα.
Βεβαίως, πλην των υπερβολικών διατυπώσεων, ο κίνδυνος εμφάνισης ωρισμένων ασθενειών στους εν λόγω πληθυσμούς όπως γιά παράδειγμα της φυματίωσης, είναι υπαρκτός.
Γι’ αυτό και είναι αναγκαία η δέουσα προσοχή.
Απ’ ό,τι φαίνεται τα περί «βόμβας» μάλλον θα πρέπει να αντικατασταθούν από …..«χειροβομβίδες κρότου λάμψης»!

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα