Γενικά

Μία 18χρονη και ένας 29χρονος θετική στον κορωνοϊό τα νέα κρούσμα σε Κιλκίς και Πολύκαστρο

Θετική στον κορωνοϊό βρέθηκε μία νεαρή κοπέλα 18 ετών από το Πολύκαστρο, μετά την επιστροφή της από διακοπές στο νησί της Σκιάθου.

Έχει τεθεί σε καραντίνα όπως και η υπόλοιπη παρέα της με τις οποίες παραθέριζαν μαζί, ενώ σε εξέλιξη είναι και η ιχνηλάτηση των επαφών της.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας έχουν ληφθεί τα σχετικά δείγματα προς έλεγχο, όπως επίσης και ορισμένα ακόμη τα οποία δόθησαν αυτοβούλως.

Ένας ακόμη νέος, 29 ετών από το Κιλκίς διαπιστώθηκε θετικός στον ιό, ο οποίος προσήλθε εμπύρετος στο νοσοκομείο του Κιλκίς την περασμένη Τετάρτη 12 Αυγούστου.

Λόγω των ήπιων συμπτωμάτων που παρουσίαζε δεν χρειάστηκε να κάνει εισαγωγή του και αποχώρησε ενώ από το ιατρικό προσωπικό που τον εξέτασε, ελήφθη δείγμα για κορωνοϊό, το οποίο και εστάλη στην Θεσσαλονίκη για έλεγχο.

Τα αποτελέσματα του έγιναν γνωστά σήμερα το μεσημέρι και αμέσως ενημερώθηκε η οικογένειά του και ο ΕΟΔΥ.

Και οι δύο νέοι βρίσκεται σε καραντίνα, ενώ άμεσα θα ξεκινήσει και η ιχνηλάτηση των επαφών τους.

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]