Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Αξίζουν ευσήμων

Ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους στο φαινόμενο της διασποράς του νέου κορωνοϊού είναι ο συνδεόμενος με αυτήν στους οίκους ευγηρίας και χρονίων παθήσεων, όπου διαβιούν άνθρωποι μεγάλων ηλικιών και, ως εκ τούτου, επιρρεπείς στην μόλυνση, με επακόλουθο τις απώλειες ζωών.

Γι’ αυτό και αξίζουν ευσήμων η πρόεδρος του παραρτήματος οίκου ευγηρίας και χρονίων παθήσεων Α.Παντελεήμονος Θεσσαλονίκης Βασιλική Νάκου και τα λοιπά στελέχη του διοικητικού συμβουλίου, ανάμεσα στα οποία και ο «δικός» μας Νίκος Αβραμίδης, γιά το ότι δεν σημειώθηκαν περιστατικά μολύνσεων από νέο κορωνοϊό στα υπό την διεύθυνσή τους παραρτήματα, συμπεριλαμβανομένου του γηροκομείου Κιλκίς, χάρη στην πιστή τήρηση των προβλεπομένων υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα