Αθλητισμός

Με αξιώσεις στο χειμερινό κύπελλο ρίψεων τρεις αθλήτριες του Αίαντος

Τον πρώτο αγώνα της χρονιά θα δώσουν το προσεχές Σάββατο 5.3.16, στις εγκαταστάσεις του Αγίου Κοσμά Πειραιώς η Ειρήνη Νοταρά, η Μαρία Τοπούζη και η Βέρα-Αικατερίνη Φωτιάδου στο χειμερινό κύπελλο ρίψεων.
Οι αθλήτριες του Αίαντος Κιλκίς θα επιδιώξουν μία καλή αρχή, που θα συνδυαστεί με επιδόσεις πάνω από τις ατομικές τους, ελπίζοντας ότι και οι καιρικές συνθήκες θα βοηθήσουν.
Η αποστολή θα αναχωρήσει για την Αθήνα την Παρασκευή 4.3.16 και θα συνοδεύσει ο προπονητής Χάρης Μιναρετζής.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]