Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Με Παναγιώτη στο «τιμόνι»

Είχε διατελέσει στο αξίωμα και στο παρελθόν.

Από την Παρασκευή 24.2.17 ο Κιλκισιώτης Παναγιώτης Ακριτίδης είναι και πάλι πρόεδρος της ιστορικής Ευξείνου Λέσχης Θεσσαλονίκης μετά την σε σώμα συγκρότηση του νέου διοικητικού συμβουλίου το οποίο προέκυψε απο τις εκλογές της Κυριακής 19.2.17.

Τα μέλη του σημαντικότερου φορέα ποντιακού στοιχείου της Θεσσαλονίκης και ενός από τους σημαντικότερους φορείς της χώρας προσβλέπουν καλύτερες ημέρες σ’ αυτόν, λαμβάνοντας υπ’ όψιν και την προηγούμενη επιτυχή θητεία του «δικού» μας Παναγιώτη.

Εξ ου και η εμπιστοσύνη με την οποία τον περιέβαλε η βάση της Ευξείνου Λέσχης.

Ανεξαρτήτως αυτού, ειναι αυτονόητες και τον συνοδεύουν οι ευχές της στήλης και όλων των Κιλκισιωτών γιά ευόδωση του έργου του και μιάν ακόμη θητεία με «περγαμηνές».

Περισσότερα

«Περί πρωτοκόλου ο λόγος»

Πανταχού παρόν στο Κιλκίς ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κ.Μακεδονίας και πρώην υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης και βουλευτής […]

Εύλογο ερώτημα

Τα της στατικής ανεπάρκειας του κτιρίου όπου στεγάζονταν μέχρι πρόσφατα το ΚΑΠΗ Γουμένισσας ήταν γνωστά στον δήμο Παιονίας από την […]

Δείτε ακόμα