Κοινωνία

Αισθητική περιβαλλοντική αναβάθμιση στο 2ο γυμνάσιο Κιλκίς

Σε εξωραϊσμό χώρων του σχολείου τους, στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσής τους, προέβησαν οι μαθητές της αντίστοιχης ομάδας του τετάρτου τμήματος της β΄τάξεως (β4) του 2ου γυμνασίου Κιλκίς, αναβαθμίζοντας την συνολική «εικόνα» του σχολείου.

Σε ανακοίνωση του σχολείου διατυπώνονται δημοσίως ευχαριστίες προς την επιτροπή περιβάλλοντος του δήμου Κιλκίς, η οποία υποστήριξε την πρωτοβουλία.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]