Γενικά

Ο Αγιασμός έναρξης της νέας περιόδου στο Λύκειο Ελληνίδων

Με τον καθιερωμένο Αγιασμό θα ξεκινήσει η νέα χρονιά δραστηριότητας των τμημάτων του Λυκείου Ελληνίδων Κιλκίς.
Ο Αγιασμός θα τελεσθεί το Σάββατο 26.9.17, στο εντευκτήριο του συλλόγου (Μητροπόλεως 11, Κιλκίς), με ώρα έναρξης 10.30 το πρωί.
Θα ακολουθήσει η συγκρότηση των τμημάτων κατά ηλικία και χορευτικό επίπεδο.

Οι εγγραφές στο Λύκειο Ελληνίδων
Άρχισαν και συνεχίζονται οι εγγραφές στα τμήματα του Λυκείου Ελληνίδων Κιλκίς.
Οι εγγραφές γίνονται από Δευτέρα έως και Παρασκευή, το διάστημα 6-8 μμ, στο εντευκτήριο του συλλόγου (Μητροπόλεως 11 Κιλκίς).
Περισσότερες πληροφορίες παρέχνται από την γραμματεία του ΛΕΚ, στον ίδιο χώρο και τις ίδιες ημέρες και ώρες, στο τηλέφωνο 23410 27684 (Μαρία Μιχαηλίδου).

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]