Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Πρέπει να του …στήσουν άγαλμα

Αν κάτι αξίζει να τύχει θετικής αναφοράς στην υπόθεση της τοποθέτησης του αγάλματος του «Ελληνα Πολεμιστή του Πόντου» στην Ν.Σάντα είναι η καθοριστική συμβολή του προέδρου της τοπικής κοινότητας Νικου Χωλίδη.

Αν και στην περίπτωσή του η είδηση θα ήταν …ακριβώς το αντίθετο!

Διότι, εδώ και …κάμποσες δεκαετίες τώρα ο Νίκος Χωλίδης με διάφορες ιδιότητες και προσφορά στον τόπο …«πάνε μαζί» παντού και σε πάντα τα σχετιζόμενα με την Ν.Σάντα.

Αγαλμα θα πρέπει να του στησουν και αυτού οι Νεοσανταίοι!

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα