Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Τουριστική… ατραξιόν!

Σε “τουριστική… ατραξιόν” της Γουμένισσας τείνει να καταστεί η ημιάγρια αγέλη από βοοειδή που διαβιεί σε περιοχές της βορειοδυτικής ύπαίθρου της “νύμφης” του Παΐκου.

Δυστυχώς, γιά όσους οδηγούς και πεζούς ενίοτε κατευθύνονται από και προς τον οικισμό της Γρίβας η περίπτωση να βρεθούν ξαφνικά αντιμέτωποι με το απλανές βλέμμα του συμπαθούς κατά τα λοιπά ογκώδους τετραπόδου δεν φαντάζει και τόσο απίθανη.

Παρά τις κατά καιρούς εξαγγελθέντα από πλευράς δήμου Παιονίας για την περισυλλογή τους, το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται μέχρι και σήμερα, όπως δείχνει το φωτογραφικό στιγμιότυπο, καθώς ο δήμος δεν διαθέτει τα κατάλληλα μέσα (όπλο, χειριστή και σχετική άδεια), ώστε αρχικώς να τα ναρκώσει, εν συνεχεία να τα συλλέξει και στην συνέχεια να τα παραδώσει σε κτηνοτρόφο όπως έχει συμφωνήσει.

Και επειδή όπλο δεν βλέπουμε στον ορίζοντα για τον δήμο, μήπως να σκεφτόμασταν για κανένα υπνωτιστή και μάλιστα με ειδικά προσόντα ώστε να τις υπνωτίσει σε βολικό μέρος και γλυτώσουμε από το …βλέμμα τους;

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα