Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Να φροντίσουν

Καλόν είναι να γνωρίζουν οι φίλοι μας μικροπωλητές και παραγωγοί των λαϊκών αγορών, ότι έως τις 2 Μαρτίου είναι η προθεσμία γιά την ανανέωση των αδειών τους από τους κατά τόπους δήμους.

Το καθεστώς της παράτασης επί των …παρατάσεων έχει λήξει, όπως πληροφορηθήκαμε αρμοδίως, γι’ αυτό και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να το φροντίσουν, γιά την ανανέωση της άδειας, καθώς εκτός των άλλων, έχει ξεπεραστεί και το «εμπόδιο» όσων δεν μπορούσαν να εξασφαλίσουν τα δικαιολογητικά της ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερώτητας, δεδομένου ότι αρκεί πλέον μία απλή και μόνη αίτηση υποβολής στο καθεστώς ρυθμίσεων οφειλών.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Περισσότερα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Δείτε ακόμα