Γενικά

2ο γυμνάσιο Κιλκίς: «Ούτε μία ώρα χαμένη εξ αιτίας της πανδημίας»

«Τούτη την δύσκολη συγκυρία της πανδημίας δεν υπάρχει η πολυτέλεια της παραμικρής απώλειας διδακτικών ωρών, και το σύνθημα όλων πρέπει να είναι “oύτε μία ώρα χαμένη”».

Αυτό υπογράμμισε ο διευθυντής του 2ου γυμνασίου Κιλκίς Αλέξανδρος Ταμουτσίδης, αναφερθείς στην έγκαιρη μέριμνα που έλαβε το σχολείο του, όσον αφορά στο επίπεδο ετοιμότητάς του γιά απρόσκοπτη λειτουργία, διά της χρήσεως της συγχρόνου τεχνολογίας, μεσούσης της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

Ειδικότερα ο κ.Ταμουτσίδης τόνισε, μεταξύ άλλων, και τα εξής:

« … Ήταν προφανές, ότι η φετινή σχολική χρονιά θα ήταν ιδιαίτερη. Κάθε σχεδιασμός έπρεπε να λαμβάνει υπ’ όψιν τις απρόβλεπτες, πλην όμως αναμενόμενες, επιπτώσεις της πανδημίας.
Από την πρώτη στιγμή το σχολείο έλαβε μέτρα γιά την αντιμετώπιση των δυσκολιών που θα προέκυπταν.
Προς αυτήν την κατεύθυνση:

• Αναβαθμίστηκε και προετοιμάστηκε ο τεχνολογικός εξοπλισμός.

• Ολοκληρώθηκε η οργάνωση των ψηφιακών τάξεων και η ενεργοποίηση των εικονικών αιθουσών διδασκαλίας.

• Προετοιμάσθηκε το εκπαιδευτικό προσωπικό μέσα από ενημερωτικές και επιμορφωτικές δράσεις.

• Ενημερώθηκαν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.

Και όταν οι συνθήκες το επέβαλαν, χρειάσθηκαν μόλις δύο ώρες συντονισμού, γιά να τεθεί σε πλήρη λειτουργία όλος αυτός ο μηχανισμός.

Έτσι, από την πρώτη ημέρα μη προσέλευσης στο σχολείο, οι μαθητές έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν εξ αποστάσεως ολόκληρο το ημερήσιο πρόγραμμα μαθημάτων και να κάνουν τις προβλεπόμενες εργασίες.

Θεωρούμε, ότι κάθε ώρα διδασκαλίας είναι πολύτιμη γιά τους μαθητές μας, και δεν υπάρχει η πολυτέλεια της παραμικρής απώλειας. Οι γονείς-κηδεμόνες των μαθητών μας θα πρέπει να είναι σίγουροι ότι, όταν και αν χρειασθεί, το σχολείο είναι έτοιμο να συνεχίσει την εκπαιδευτική διαδικασία με την χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας και να μην επιτρέψει να δημιουργηθούν κενά.

Ο στόχος εξαρχής ήταν και παραμένει:‘’ ούτε μία ώρα χαμένη’’.

Αξίζει ιδιαίτερης αναφοράς η προθυμία, με την οποία ανταποκρίθηκε το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου και το υψηλό αίσθημα ευθύνης που επέδειξε».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα