Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Η 19η Μαΐου, όχι… ο Μάιος

Ως χρονικό σημείο μνήμης της ποντιακής γενοκτονίας έχει ορισθεί επισήμως η ημερομηνία της 19ης Μαΐου.

Όχι… όλος ο Μάιος και… ολίγος από τον Ιούνιο!

Που και πάλι… δεν χωρεί τις δεκάδες εκδηλώσεων γι’ αυτήν την «μαύρη» επέτειο!

Απομακρύνοντας ολοένα και περισσότερο την προοπτική ενιαίας συμπαγούς έκφρασης του ποντιακού Ελληνισμού, ιδίως σε σχέση με το φλέγον ζήτημα της συγκρότησης αρραγούς «μετώπου» διεκδίκησης της διεθνούς αναγνώρισης της Γενοκτονίας.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα