Αγροτικά

Σήμερα αποφασίζουν οι αγρότες γιά την στάση που θα κρατήσουν μετά τις κυβερνητικές εξαγγελίες

Οι κινητοποιήσεις αγροτών και κτηνοτρόφων από την Κεντρική Μακεδονία με την συμμετοχή παραγωγών από τις περιοχές του Κιλκίς και Παιονίας στην ετήσια έκθεση της «Αγρότικα» στην πόλη της Θεσσαλονίκης αποτελούν πλέον παρελθόν.

Τα όσα, όμως, οδήγησαν σε αυτές τις κινητοποιήσεις παραμένουν «ανοικτά», καθώς οι σχετικές εξαγγελίες από πλευράς κυβέρνησης και πρωθυπουργού δεν φαίνεται ότι ικανοποιούν τους παραγωγούς (συντονιστικές επιτροπές ανά περιοχή), που σήμερα θα συναντηθούν με συναδέλφους τους από όλη την Ελλάδα στην Νίκαια της Θεσσαλίας, με στόχο να διαμορφώσουν ένα πλαίσιο διεκδίκησης, το οποίο θα έχει στραμμένο το βλέμμα και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, επιστροφή σε δεδομένα της προηγούμενης ΚΑΠ για «πρασίνισμα» και επιδοτήσεις σε αρροτριαίες καλλιέργειες, όπως δήλωσε στον «Μαχητή» το μέλος του κεντρικού συντονιστικού οργάνου και πρόεδρος του αγροτοκτηνοτροφικού συλλόγου Παιονίας Θωμάς Καρυπίδης.

Παράλληλα, όπως τόνισε, θα εξετασθούν οι μορφές συνέχισης των κινητοποιήσεων με ορατό το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός μεγάλου μπλόκου επί της εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης με μεγάλη συμμετοχή αγροτικών ελκυστήρων και μηχανημάτων, που μένει να αποφασισθεί, βεβαίως, όπως και οι κατά τόπους μορφές κινητοποιήσεων.

Μία ιδιαίτερη συνάντηση

Μία ημέρα αργότερα, την Τετάρτη 7.2.24 παραγωγοί της Παιονίας, μέλη του τοπικού συντονιστικού οργάνου, θα έχουν συνάντηση στις 9.30΄ το πρωί στο Πολύκαστρο με το στέλεχος του πρωθυπουργικού γραφείου στην Θεσσαλονίκη Ελένη Σώκου.

Μία συνάντηση σε ιδιωτικό κατάστημα της πόλης, και στην οποία  τα μέλη της τοπικής συντονιστικής επιτροπής θα προσέλθουν με τα τρακτέρ τους, όπως μας δήλωσε  κατηγορηματικά ο κ. Καρυπίδης, με στόχο, βεβαίως, να τεθούν-συζητηθούν και προς αυτήν τα ζητήματα, που αφορούν στους παραγωγούς της περιοχής.

Περισσότερα

Στο Κιλκίς ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Αθανάσιος Καββαδάς – Το αναπτυξιακό αποτύπωμα του ΥΠΑΑΤ στην περιοχή

Από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων εκδόθηκε το ακόλουθο ενημερωτικό δελτίο: «Το Κιλκίς επισκέφθηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και […]

Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]