Κοινωνία

100 Χρόνια Μητρόπολη Κιλκισίου – 100 Χρόνια προσφοράς στον πλησίον

Συμμετέχοντας στην εθελοντική αιμοδοσία που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2024 στον ιερό ναό Πεντεκαίδεκα Μαρτύρων του Κιλκίς εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στο μητροπολίτη Κιλκισίου κ.κ. Βαρθολομαίο για τη συνεργασία στην παραπάνω δράση ενόψει των επετειακών εκδηλώσεων των 100 χρόνων από την ίδρυση της Ι.Μ. Πολυανής και Κιλκισίου.

Οι εθελόντριες του συλλόγου μας Παναγιώτα Αντωνίου, Μανίνα Μεζάρη και Κατερίνα Ρούπελη εκπαιδευμένες και σε συνεργασία με το σύλλογο «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ» έλαβαν δείγματα στοματικού επιχρίσματος (σιέλου) από όσους θέλησαν την ημέρα εκείνη εκτός από αιμοδότες να γίνουν και δότες μυελού των οστών.

Η αγάπη στο συνάνθρωπο όταν μοιράζεται μεγαλώνει, γιγαντώνει, γίνεται απέραντη.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!

Σύλλογος Καρκινοπαθών Κιλκίς & Παιονίας

«ΑΓΙΟΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ Ο ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΙΟΣ»

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]