Γενικά

Υπογραφή σύμβασης για την υλοποίηση έργου βελτίωσης της οδικής ασφάλειας

Ασφαλέστερες συνθήκες οδικής ασφάλειας και βελτίωση της υφιστάμενης κατάστασης του οδικού δικτύου προβλέπει – μεταξύ άλλων – η σύμβαση υλοποίησης του έργου «Συντήρηση-αποκατάσταση επικίνδυνων-κατεστραμμένων τμημάτων επί του Δημοτικού Οδικού δικτύου αρμοδιότητας συντήρησης Υποδ/νσης Τεχνικών Έργων Π.Ε.Κιλκίς έτους 2020», η οποία υπεγράφη σήμερα, στο Διοικητήριο, από τον Αντιπεριφερειάρχη Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς Ανδρέα Βεργίδη και τον ανάδοχο Σολομώντα-Γεώργιο Αμανατίδη, παρουσία του προϊσταμένου της Υποδιεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Κιλκίς, Νικόλαου Γρηγοριάδη.

«Η Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς τηρεί με συνέπεια τις δεσμεύσεις της, υλοποιώντας σημαντικά έργα αναβάθμισης των υποδομών. Παράλληλα, με τα έργα αυτά, η Π.Ε. Κιλκίς διασφαλίζει την ασφαλή πρόσβαση στην περιοχή», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Ανδρέας Βεργίδης.

Το έργο αυτό, αρχικού προϋπολογισμού 950.000,00 €, χρηματοδοτούμενο από πιστώσεις του Προγράμματος Επενδυτικών Δαπανών της ΠΕ Κιλκίς – ΚΑΠ, αποσκοπεί στη συντήρηση και αποκατάσταση, καθώς και διαγράμμιση των τμημάτων που θα συντηρηθούν, τμημάτων επιφάνειας του οδοστρώματος του Δημοτικού οδικού δικτύου αρμοδιότητας συντήρησης Υποδ/νσης Τεχνικών Έργων ΠΕ Κιλκίς.

Οι εργασίες αυτές αφενός είναι απαραίτητες για την ασφάλεια της οδικής κυκλοφορίας και αφετέρου θα βελτιώσουν την υφισταμένη κατάσταση του οδοστρώματος σε όποια τμήματα του οδικού δικτύου γίνουν, μέχρις εξαντλήσεως των διατιθέμενων πιστώσεων.

Περισσότερα

Ανοιχτή επιστολή Επιμορφωτικής για το “ατυχές συμβάν” της αποχώρησης των Γεωργαντά-Κυριακίδη από την εκδήλωση της Θρακικής Εστίας

Ένα «ατυχές συμβάν», έλαβε χώρα κατά την εκδήλωση «Μάθε Τέχνη κι άστηνε» της Θρακικής Εστίας την περασμένη Κυριακή στο Συνεδριακό […]

Δείτε ακόμα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]