Γενικά

Συνελήφθησαν δύο άτομα για καλλιέργεια κάνναβης

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών ουσιών, συνελήφθησαν την Τρίτη 23.6.20 δύο ημεδαποί άνδρες σε περιοχή της Θεσσαλονίκης, από αστυνομικούς του γραφείου ασφάλειας του αστυνομικού τμήματος Παιονίας, καθώς διαπιστώθηκε να καλλιεργούν σε δασώδη παραποτάμια περιοχή 17 δενδρύλλια κάνναβης ύψους έως 90 εκατοστών.

Επίσης σε έρευνες που έγιναν στις οικίες τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ακόμα 2 δενδρύλλια κάνναβης και μικροποσότητες κάνναβης.

Οι συλληφθέντες, με τις δικογραφίες που σχηματίστηκαν σε βάρος τους, θα οδηγηθούν στους αρμόδιους Εισαγγελείς.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]