Ξεκίνησε η διαδικασία δημοπράτησης του οδικού τμήματος Νέα Σάντα – Άσσηρος

Άνοιξε σύμφωνα με τις πληροφορίες μας η διαδικασία προσφορών για το πολύπαθο έργο οδοποιίας Κιλκίς – Ασσήρου στο τμήμα από την Νέα Σάντα μέχρι την Εγνατία οδό, πού συνδέει την ανατολική περιοχή της περιφερειακής μας ενότητας με τον εν λόγω σημαντικό οδικό άξονα τής Βόρειας Ελλάδας.
Η διαδικασία έχει καταληκτική ημερομηνία τις 10 Σεπτεμβρίου, με τις υπάρχουσες προσφορές να ανοίγονται δύο ημέρες αργότερα.
Προσδοκία όλων όπως δήλωσε στο “Μαχητή” ο αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς Ανδρέας Βεργίδης είναι όλα να κυλήσουν ομαλά και να ολοκληρωθεί επιτέλους το επίμαχο οδικό τμήμα, το οποίο θυμίζουμε ότι έχει καταστεί συνώνυμο της καθυστέρησης, καθώς πρόκειται για ένα μέρος οδικού δικτύου που δημοπρατήθηκε να κατασκευασθεί το μακρινό 2011 και δεν έχει ολοκληρωθεί για μία σειρά από λόγους και αιτίες μετά από δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια.
Το αντικείμενο του έργου
Το οδικό τμήμα από Α/Κ Ασσήρου έως Α/Κ Ν. Σάντας αρχίζει από τον Α/Κ Ασσήρου του άξονα Θεσσαλονίκης – Σερρών – Προμαχώνα στα βόρεια του Ν. Θεσσαλονίκης και συνεχίζεται μεταξύ του ορίου του οικισμού Δρυμού και των ήδη λειτουργούντων λατομείων Δρυμού προς το νομό Κιλκίς.
Διέρχεται κάτωθεν του οικισμού της Ν. Σάντας, και συμβάλει στον ήδη λειτουργούντα ομώνυμο Α/Κ. Η κύρια οδική αρτηρία σχεδιάστηκε με τυπική διατομή β4ν* κατά ΟΜΟΕ, πλάτους καταστρώματος 8,20m ανά κατεύθυνση. Οι Α/Κ Δρυμού και Καμάρας είναι μορφής ρόμβου, ενώ ο κόμβος της Μυγδονίας είναι μορφής μερικού τριφυλλιού.
Εκατέρωθεν της κύριας οδικής αρτηρίας, διαμορφώνεται πλήρες δίκτυο παράπλευρων οδών εξυπηρέτησης (SR).
Στις εργασίες κατασκευής του έργου εκτός από τις εργασίες οδοποιίας και μεγάλων τεχνικών περιλαμβάνονται:
• μικρά τεχνικά έργα
• Εργασίες αποχέτευσης όμβριων και αποστράγγισης
• Εργασίες σήμανσης – ασφάλισης
• Εργασίες διαμόρφωσης ισόπεδων κόμβων, προσβάσεων στο παράπλευρο δίκτυο
• Εργασίες ηλεκτροφωτισμού
• Εργασίες επένδυσης των πρανών με φυτική γη και η φύτευσή τους
• Εργασίες μετατόπισης δικτύων ΟΚΩ.
Η τυπική διατομή της οδικής αρτηρίας (βν4* κατά ΟΜΟΕ-Α) είναι συνολικού πλάτους 17,00m και περιλαμβάνει:
α. Αμφίπλευρο στηθαίο τύπου Ν. Jersey πλάτους 0,60m.
β. Δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,50m εκάστη ανά κατεύθυνση, συνολικού πλάτους 8,20m. Κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου: Εκατέρωθεν της κύριας αρτηρίας κατασκευάζεται παράπλευρο δίκτυο εξυπηρέτησης, συνολικού μήκους ~26,70km.
Το προβλεπόμενο δίκτυο των εγκαρσίων και παράλληλων οδών, αποκαθιστά τη συνέχεια του υφιστάμενου δικτύου τοπικών οδών που αποκόπτεται λόγω του έργου και διαμορφώνεται ένα πλήρες παράπλευρο δίκτυο σ’ όλο το τμήμα της κύριας οδικής αρτηρίας.