Πολιτική

Ανακοίνωση της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Κιλκίς γιά την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία

Η 3η Δεκέμβρη, δεν είναι γιορτή.
Δεν είναι μια Ημέρα Μνήμης.
Η μέρα αυτή δίνει ακόμα μια ευκαιρία στην κοινωνία να εστιάσει την προσοχή της στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα ζωής τους και υλοποιώντας μεταρρυθμίσεις που θα αναπτύξουν νέες προοπτικές για την κοινωνική τους ενσωμάτωση.
Θα γίνει Ημέρα Μνήμης και γιορτή,όταν  τα άτομα με αναπηρία γίνουν ισότιμοι πολίτες, υποκείμενα δικαιωμάτων και όχι αντικείμενα οίκτου.
Όλοι μας, στο ΠΑΣΟΚ, δεσμευόμαστε να κάνουμε ότι μπορούμε για να επιλύσουμε διαχρονικά προβλήματα, να ικανοποιήσουμε διαχρονικά αιτήματα των ατόμων με αναπηρία.
Όλοι είμαστε “εν δυνάμει” ΑΜΕΑ.
Κάνουμε λοιπόν όλοι μας την επιλογή να βοηθήσουμε και να διευκολύνουμε την καθημερινότητα των ανθρώπων αυτών 365 μέρες τον χρόνο.
ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ
Περισσότερα

Ιωάννης Παντικίδης: Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Παιονίας λειτουργεί με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στους δημοκρατικούς θεσμούς

Απαντώντας σε δημοσιεύματα και σχόλια που εμφανίστηκαν σε κοινωνικά δίκτυα, σχετικά με την λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Παιονίας, […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]