Γενικά

Συνάντηση Γ.Γεωργαντά με την εκπαιδευτική κοινότητα του Κιλκίςγια τα Πειραματικά σχολεία

Προγραμματισμένη επίσκεψη εργασίας πραγματοποίησε το πρωί της Παρασκευής 28.5.21 ο υφυπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς με τους διευθυντές δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της περιφερειακής ενότητας Κιλκίς Θεόδωρο Χριστοφορίδη και Σωτήριο Μαρκάδα αντιστοίχως.

Στην συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, έλαβαν μέρος ο δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Κυριακίδης, οι διευθυντές των ειραματικών σχολείων του νομού Αικατερίνη Ρώσσιου και Αλέξανδρος Ταμουτσίδης και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Στο σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρονται και τα εξής:

« … Εν όψει της ενάρξεως λειτουργίας των πειραματικών σχολείων ο κ. Γεωργαντάς χαιρέτισε την σπουδαία αυτή προσπάθεια του υπουργείου παιδείας και προσωπικώς της υπουργού Νίκης Κεραμέως, η οποία, όπως, τόνισε θα αναβαθμίσει την παρεχόμενη παιδεία στον νομό μας και θα γίνει «εφαλτήριο» γιά τα παιδιά μας.

Ο υφυπουργός συνεχάρη, επίσης, τους διευθυντές εκπαίδευσης, τους διευθυντές των σχολείων και τους υπηρεσιακούς παράγοντες, που μεθοδικώς και συστηματικώς εργάσθηκαν, υποβάλοντας εμπεριστατωμένους φακέλλους υποψηφιότητας και πέτυχαν τον χαρακτηρισμό των σχολείων μας ως πειραματικών.

Καταλήγοντας, ο κ. Γεωργαντάς υπογράμμισε την ευθύνη όλων μας γιά την επιτυχία της λειτουργίας του θεσμού, η οποία αποτελεί ένα κοινωνικό στοίχημα. Εξέφρασε την αμέριστη υποστήριξη του υπουργείου και του ιδίου στην υπόθεση της παιδείας του νομού μας και κατέληξε, δηλώνοντας βέβαιος ότι η προσπάθεια θα «αγκαλιασθεί» από μαθητές, καθηγητές και γονείς.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Κυριακίδης, αφού συνεχάρη και ο ίδιος προσωπικώς τους συντελεστές για την επιτυχία της αναβάθμισης των δύο σχολείων γνωστοποίησε την αδιάλειπτη πρόθεση και συνεχή αρωγή του δήμου στην βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων, ώστε να μην υπολείπονται διόλου των αντίστοιχων ευρωπαϊκών δομών.

Μεταξύ των λοιπών θεμάτων, που εξετάσθηκαν επίσης διεξοδικώς ήταν η σχολική στέγη, η εκπαιδευτική μέριμνα για τους πρόσφυγες μαθητές, η ίδρυση νέων σχολείων κ.α.».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα