Κοινωνία

Συγχαρητήριο Δικηγορικού Συλλόγου Κιλκίς γιά την πρόεδρο Εφετών Αθηνών Κωνσταντίας Εμμανουηλίδου

Το διοικητικό συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Κιλκίς εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια για την επάξια προαγωγή σε Αρεοπαγίτη, της συμπολίτισσάς μας, Προέδρου Εφετών Αθηνών και βασικής διδάσκουσας στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών, Κωνσταντίας Εμμανουηλίδου, όπως αποφασίστηκε από το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο.

Είναι μεγάλη χαρά και τιμή για όλο τον νομικό κόσμο αλλά και το Κιλκίς γενικότερα.

Η Δικαιοσύνη χρειάζεται ανθρώπους σαν την κυρία Κωνσταντία Εμμανουηλίδου με επίγνωση του σημαντικού ρόλου που επιτελεί με εντιμότητα, ήθος και αφοσίωση στην απονομή της Δικαιοσύνης.

Ευχόμαστε δύναμη και υγεία ώστε να φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο της, στο οποίο είμαστε βέβαιοι ότι θα ανταποκριθεί, όπως μέχρι σήμερα, με τη συνέπεια και την υπευθυνότητα που την διακρίνει.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]