Πολιτική

Στο πλευρό των αγροτών του Κιλκίς ο πρόεδρος της «Νίκης» Δημήτρης Νατσιός

Στο πλευρό των αγροτών του Κιλκίς βρέθηκε ο πρόεδρος της «Νίκης», Δημήτρης Νατσιός, συμμετέχοντας σε συγκέντρωση αγροτών που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της πόλης, με αντικείμενο τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο πρωτογενής τομέας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι παραγωγοί εξέφρασαν την έντονη αγανάκτηση και απόγνωσή τους για τις μεγάλες καθυστερήσεις στις πληρωμές και τις οικονομικές εκκρεμότητες που, όπως σημείωσαν, παραμένουν άλυτες εξαιτίας της κυβερνητικής αδράνειας.

Οι αγρότες περιέγραψαν μια δραματική κατάσταση για την επιβίωση των καλλιεργειών και των οικογενειών τους, επισημαίνοντας ότι ο αγροτικός κόσμος οδηγείται σε αδιέξοδο ακόμη και σε περιοχές με ισχυρή αγροτική παραγωγή, όπως ο νομός Κιλκίς.

Ο Δημήτρης Νατσιός άκουσε αναλυτικά τα αιτήματα και τις καταγγελίες των αγροτών και δεσμεύθηκε ότι η «Νίκη» θα αναδείξει δυναμικά τα προβλήματα αυτά στη Βουλή, ασκώντας ουσιαστικό και ισχυρό κοινοβουλευτικό έλεγχο, ώστε να δοθούν άμεσες λύσεις.

«Ο πρωτογενής τομέας αποτελεί θεμέλιο της ελληνικής κοινωνίας και της εθνικής οικονομίας. Δεν μπορεί οι άνθρωποι της παραγωγής να εγκαταλείπονται από την Πολιτεία και να βλέπουν τον κόπο τους να απαξιώνεται», υπογράμμισε ο Πρόεδρος της «Νίκης».

Παράλληλα, άσκησε σκληρή κριτική στην κυβέρνηση, επιμένοντας ότι επιδεικνύει πλήρη αδιαφορία απέναντι στα προβλήματα του αγροτικού κόσμου, σε μια περίοδο κατά την οποία η ελληνική ύπαιθρος δοκιμάζεται έντονα και η παραγωγική βάση της χώρας αποδυναμώνεται καθημερινά.

Η ΝΙΚΗ θα σταθεί στο πλευρό των ανθρώπων της παραγωγής, απαιτώντας άμεσες λύσεις για τον αγροτικό κόσμο του Κιλκίς και όλης της Ελλάδας.

Περισσότερα

Σωματείο Εργατοϋπαλλήλων για επίσκεψη Γεωργιάδη: «Η πραγματική εικόνα πίσω από τις φιέστες των εγκαινίων…»

Το νοσοκομείο Κιλκίς, «σηκώνει στις πλάτες του» τις αυξημένες ανάγκες για προστασίας της υγείας ολόκληρου νομού, χιλιάδων κατοίκων, παραμένει τραγικά […]

Δείτε ακόμα